۸۰۰۰ واحد مسکونی در ایلام از گاز طبیعی بهره‌مند شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 آذر 1399 - 09:05
ایلام-مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در سال جاری هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ایلام از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

عباس شمس اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری هشت هزار و ۵۰۰ عدد اشتراک گاز طبیعی جدید در استان ایلام جذب شده است.

وی با اشاره به فرآیند در حال اجرای گاز رسانی به مناطق مختلف، افزود: در همین بازه زمانی برای توسعه استان و ارائه خدمات، ۱۳ واحد صنعتی، ۱۱ واحد تولیدی کشاورزی و ۳۶ واحد دولتی گازرسانی شده است.

وی افزود: میزان تمامی اشتراک‌های گاز در استان ایلام تاکنون بیش از ۱۷۷ هزار مورد بوده است.

شمس اللهی با اشاره به نزدیکی فصل زمستان به همشهریان توصیه کرد: مصرف بهینه را سرلوحه استفاده از گاز طبیعی قرار دهند.

وی در پایان به آمار گاز گرفتی در استان اشاره کرد و افزود: رعایت نکات ایمنی در نصب درست وسایل گاز سوز در خانه و اماکن عمومی باعث جلوگیری از گازگرفتگی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.