تفریحات برفی در روز‌های قرمز کرونایی

صدا و سیما دوشنبه 24 آذر 1399 - 13:24
در روز‌هایی که استان مازندران با وضعیت قرمز کرونایی روبه رو است با بارش برف در ارتفاعات کیاسر مردم این شهر و مسافران این استان برای تفریح به تیوب سواری و تفریحات برفی پرداختند. رفتار برخی از مردم و حضور در مکان‌هایی که در زمره تفرجگاه‌های رسمی به شمار نمی‌روند بنا به گفته مسئولان حوزه مقابله با کرونا به یکی از نقاط مشکل‌دار تبدیل شده است. براساس بررسی‌های به عمل آمده همچنان وضعیت استان مازندران قرمز و نگران‌کننده است
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ اسفند ماه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا بسیاری از بخش‌ها از جمله تمامی ۴۰۰ تفرجگاه‌های مازندران از قبیل پارک‌های جنگلی، بوستان‌های شهری و بین شهری تعطیل شد تا از این طریق این مراکز تجمع مردمی برای جلوگیری از سرعت شیوع و انتقال بیماری کنترل شود، ولی متاسفانه برخی از شهروندان مازندرانی و مسافران رعایت دستور العمل هارا جدی نمیگیرند. این شهرستان و نوع رفتار مردم در وضعیت بحرانی کرونایی باعث سرگردانی ستاد مقابله با کرونای استان و مدیریت شهرستانی شده است. متاسفانه برخورد و رفتار برخی مردم با مصوبات و دستور العمل‌های بهداشتی به گونه‌ای است که به هر شکلی و از هر روزنه‌ای بدنبال دور زدن آن‌ها هستند و این باعث شده تا شرایط فعلی برای مقابله با کرونا در مازندران پیچیده‌تر شود.حضور ناقلان ویروس کرونا در جمع‌های خانوادگی و تردد آنان در اماکن عمومی، رعایت نکردن فاصله اجتماعی در محیط‌های مختلف از مهم‌ترین دلایل همه‌گیری بیماری کرونا و افزایش مبتلایان کووید۱۹ است.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.