باشگاه پرسپولیس نامه ای را درخصوص وضعیت بوجودآمده برای علیرضا بیرانوند به آنتورپ ارسال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام مهدی خواجه وند معاون حقوقی سرخپوشان، در پی بروز مشکل برای سفر یکشنبه علیرضا بیرانوند به بلژیک، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامهای به باشگاه آنتورپ، ضمن اعلام این مطلب که این بازیکن در راستای اجرای بندهای توافقنامه سه جانبه، قصد عزیمت به بلژیک را داشته است، نوشت: علیرضا بیرانوند در زمان دیگری که از سوی باشگاه آنتورپ مشخص شود و شرایط سفر به بلژیک نیز از سوی آن باشگاه مهیا شود، آماده حضور در تستهای پزشکی خواهد بود.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از لغو سفر خود در تمرین عصر یکشنبه سرخپوشان حاضر شد و با شاگردان گل محمدی تمرین کرد.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.