فدراسیون فوتبال امارات در حالیکه هفت هفته تا پایان لیگ باقی مانده تصمیم به لغو این لیگ گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، رقابتهای لیگ امارات بعد از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و همه بازیها به تعویق افتاد.
فدراسیون فوتبال امارات در نهایت تصمیم گرفت که پایان لیگ را انتخاب کند.
در اطلاعیه فدراسیون فوتبال امارات از باشگاهها خواسته شده است که برای تکلیف تیم قهرمان و تیمهای سقوط کننده و صعود کننده نظرات خود را ارائه دهند.
الاهلی با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به العین در صدر جدول رده بندی جای دارد این درحالی است که تا پایان لیگ ۷ بازی دیگر باقی مانده است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.