هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال قصد ندارد تا پایان دوره قراردادش توپچیها را ترک کند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
«مسعود اوزیل» تا تابستان سال آینده با تیم لندنی قرارداد دارد و علاقمند به ادامه حضور تا آخرین روز قراردادش نزد تیم انگلیسی است.
طبق اعلامESPN، هافبک 31 ساله آلمانی که در لندن با دریافت 1.5 میلیون یورو در ماه، اوضاع راحتی دارد، خواهان به انجام رساندن قراردادش است.
این در حالیست که وی در فصل جاری، در 18 بازی حضور یافته، یک گل زده و 2 پاس گل نیز داده که پایینتر از عملکرد متوسط ظاهر شده است.
اوزیل از سال 2013 که رئال مادرید را ترک کرد، برای آرسنال بازی کرده است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.