خروج مرغ از استان مرکزی ممنوع است

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 آذر 1399 - 08:32
اراک-- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: خروج مرغ از استان مرکزی بدون هماهنگی دامپزشکی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: براساس اعلام مرکز آمار ایران استان مرکزی در پایین بودن نرخ تورم بعد از آذربایجان غربی دومین استان در پایین بودن نرخ تورم است.

وی خاطرنشان کرد: پایین بودن نرخ تورم در استان مرکزی، بر اثر همکاری اصناف و نظارت گسترده دستگاه‌های مسئول اتفاق افتاده است که این مهم باید در استان تداوم پیدا کند.

فرخی با بیان اینکه قیمت تعیین شده گوشت مرغ سقف قیمتی است و در صورت تغییر روند عرضه و تقاضا امکان کاهش آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: روزانه ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن گوشت مرغ با قیمت ۲۱۰ هزار در استان مرکزی توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی خروج مرغ از استان مرکزی را بدون هماهنگی دامپزشکی ممنوع اعلام کرد و گفت: هم اکنون میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در تأمین نهاده‌ها نیز مشکلی وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.