تعداد بستری های کرونایی در گلستان به ۴۴۳ نفر رسید

خبرگزاری مهر دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 07:39
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش بستری های کرونایی در مراکز درمانی سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر عبدالرضا فاضل، شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: روند کاهشی بستری های کرونایی را در گلستان شاهد هستیم به گونه‌ای که تعداد بیماران نسبت به روز گذشته ۴۰ نفر کاهش یافته و به ۴۴۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از این تعداد ۸۷ نفر در icu تحت مراقبت بوده و ۳۲ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با توجه به پیک چهارم کرونا و ورود کرونای جهش یافته هندی و آفریقایی در کشور، گفت: مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در دورهمی ها پرهیز کنند.

فاضل اضافه کرد: در حال حاضر شهرهای گرگان، کردکوی، بندرگز، آزادشهر، مینودشت، گالیکش در وضعیت نارنجی، شهرهای گنبدکاووس، مراوه تپه، آق قلا، گمیشان، بندرترکمن و رامیان در وضعیت زرد قرار داشته و کلاله تنها شهرستان قرمز استان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.