آخرین خبرها از جاده خرم‌آباد- پلدختر/ دولت دست به دامن بانک‌ها شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 آذر 1399 - 14:09
خرم‌آباد- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاده خرم‌آباد - پلدختر که در جریان سیلاب تخریب شد، گفت: دولت از سه بانک ۳۳۰ میلیارد وام برای این پروژه گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمیدرضا کاظمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جاده خرم آباد- پلدختر که در جریان سیلاب سال گذشته تخریب شد، اظهار داشت: دو قطعه از این پروژه که شامل قطعه یک و چهار بوده به پیمانکار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قطعه دو و سه آن فعلاً باقی مانده است، ادامه داد: با توجه به تأکیدات صورت گرفته مقرر شده که چهار قطعه این پروژه هم در استان و هم از طریق وزارتخانه مورد پیگیری قرار بگیرند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پیگیری صورت گرفته از طریق سازمان مدیریت کشور و همچنین معاون وزیر راه ۳۳۰ میلیارد تومان وام از سه بانک برای عملیاتی شدن این پروژه اخذ شده است، افزود: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات پروژه فعال شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.