تبلیغ نوین ابتکاری برای هماهنگی با پیک چهارم کرونا و ماه رمضان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 18:32
همدان_همزمانی پیک چهارم کرونا با ماه مبارک رمضان امر تبلیغ معارف الهی را با مشکلاتی مواجه کرد که تبلیغ نوین راهکاری برای عبور از این مشکلات بود.
تبلیغ نوین ابتکاری برای هماهنگی با پیک چهارم کرونا و ماه رمضان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته یکی از مهمترین مسائلی که تحت تأثیر این بیماری قرار گرفت، مسئله برگزاری برنامه‌ها، مراسم مذهبی و اجتماعات ایام ماه محرم و رمضان بود.

با بی تدبیری‌های صورت گرفته در مسئله سفرهای نوروزی در ابتدای سال و شروع پیک چهارم کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان دغدغه نحوه برگزاری مراسم و اجتماعات این ماه و همینطور تبلیغ معارف الهی به یک مسئله جدی بدل شد.

اتخاذ رویکردهای جدید که از سال گذشته در این زمینه توسط مبلغین آغاز شده بود در رمضان ۱۴۰۰ به شکوفایی و بلوغ بیشتری رسید.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با خبرنگار مهر به بیان ویژگی‌های این ایام و تبلیغ نوین پرداخته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.