ایسنا، رسانه برتر در ارزیابی روابط عمومی‌های استان اصفهان شد

یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 19:32
بر اساس نظرسنجی انجام شده بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان اصفهان، خبرگزاری ایسنا اصفهان با کسب عنوان نخست این دوره از جشنواره به عنوان رسانه‌ای که بیشترین و بهترین تعامل را با روابط عمومی‎های استان داشته است، انتخاب شد.

شانزدهمین دوره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان امروز (یکشنبه -۲۶ اردیبهشت ماه) در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار و از برترین روابط عمومی‌های استان تجلیل به عمل آمد.

چهار تندیس رتبه خلاق، ۱۲ تندیس رتبه عالی، ۲۱ تندیس رتبه برتر و ۶ دیپلم افتخار جشنواره به عنوان رتبه پویا به روابط عمومی‌های استان اصفهان تعلق گرفت. مستندات این دوره از جشنواره بر اساس بررسی ۱۳۲ گزارش از ۳۲ دستگاه استان انجام شد.

همچنین از کادر درمان و به نمایندگی از آنها از مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجلیل به عمل آمد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان، رسانه ای که بیشترین و بهترین تعامل را با آنها داشته انتخاب و خبرگزاری ایسنا اصفهان به عنوان رتبه نخست، روزنامه اصفهان امروز و خبرگزاری ایرنا به طور مشترک در جایگاه دوم و باشگاه خبرنگاران اصفهان به عنوان مقام سوم تجلیل شدند.

از مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان نیز که به تازگی بازنشسته شده است، تجلیل و در پایان مراسم از سامانه جامع رویدادهای شهر اصفهان رونمایی شد.

کرونا را تمام شده فرض نکنیم

عباس رضایی- استاندار اصفهان در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان، با اشاره به بحران کرونا، اظهار کرد: کرونا هنوز تمام نشده است.

وی افزود: در حالیکه واکسن های مختلف در سراسر دنیا در حال تزریق است، باید بدانیم که میزان مصونیت هیچ واکسنی به طور قطع مشخص نیست.

استاندار اصفهان تاکید کرد: به عنوان یک ایمنولوژیست می‌گویم، ویروس ایدز در سال ۱۹۸۳ کشف شد و هنوز واکسن قطعی برای آن پیدا نشده است. این موضوع به ماهیت ویروس و موتاسیون های عجیبی که در آن ایجاد می شود، برمی گردد، از این رو عملکرد واکسن بر روی آن تغییر می کند و نمی توانیم تصور کنیم با واکسیناسیون به طور قطع از شر این ویروس خلاصی می یابیم.

رضایی با تاکید براینکه نباید کرونا را تمام شده بدانیم، خاطرنشان کرد: اثربخشی و مصونیت زدایی واکسن ها را نمی دانیم. فعلا واکسن ها افراد را از مرگ حتمی نجات داده اند و احتمال ابتلا هنوز وجود دارد. از این رو بهترین راه برای محافظت از خود در برابر این ویروس، پرهیز از حضور در اجتماعات، استفاده مداوم از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی است.

روابط عمومی حلقه ارتباط در جامعه

وی با اشاره به بزرگداشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی، گفت: نامگذاری روز ارتباطات فرصت مناسبی برای گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی است که اهمیت جایگاه روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط در جامعه را بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: انعکاس به موقع نیازها و مشکلات مخاطبین جایگاه این روز را تبیین می کند. از تمام مدیران انتظار می رود با تقویت روابط عمومی این زمینه را بیش از پیش فعال کنند.

رضایی به مدیران روابط عمومی ها توصیه کرد: سعی کنید از فضای مجازی بیشتر استفاده کنید.

استاندار اصفهان گفت: ظرافت کار روابط عمومی بالا است و باید مدیران روابط عمومی ها بتواند در دنیای ارتباطات اعتمادسازی و شفاف سازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیازمند همدلی و همزبانی بیشتر هستیم، خاطرنشان کرد: سعی کنیم از حاشیه سازی ها دور باشیم. استان ما به همدلی و همزبانی نیاز دارد. اکنون رسالت بزرگی در انتخابات پیش رو بر دوش داریم که باید در جهت ترویج و تشویق مردم بکوشیم.

رضایی تاکید کرد: از تمام مدیران استان می خواهم از امروز تا ۲۸ خرداد در جهت افرایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.