محمدحسن ذیبخش در گفتوگویی در واکنش به تاخیر پرواز شماره ۶۲۳ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است، نسبت به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳ مسیر کرمانشاه به تهران اقدام کند.
وی تأکید کرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از ۲ تا ۴ ساعت، شرکت های هواپیمایی موظف هستند، ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکتها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.
وی افزود: همچنین شرکتهای هواپیمایی موظف هستند در صورت تاخیر بیش از ۴ ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان ۳۰ درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.
وی تأکید کرد در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز ۶۲۳ م هواپیمایی آسمان میتوانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.