مدیر جوان سینما ایران ارومیه فوت کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 آذر 1399 - 15:24
ارومیه - مدیر جوان سینما ایران ارومیه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا امروز چهارشنبه دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جباری، مدیر جوان سینما ایران ارومیه صبح امروز ۲۶ آذر ماه به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت.

مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» حوزه هنری در استان آذربایجان غربی در خصوص درگذشت این همکار خود گفت: جباری رفیق خوب، مهربان و همکار دلسوزی بودند که همواره در راستای اهداف و تعالی امور سینمایی استان و سینمای تحت مدیریت خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند.

مسعود یکانیافزود: این مرحوم در پروژه بازسازی سینما ایران ارومیه توسط مؤسسه «بهمن سبز» از جان و دل تلاش کردند. سینما ایران ارومیه بعد از بازسازی در مورخه ۱۵ بهمن ۹۸ افتتاح شد و در ۳ اسفند ۹۸ به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و متأسفانه این بیماری و اجل فرصت نداد که شیرینی طعم شکوفایی و رونق سینمایی که شب و روز برایش تلاش کرده بودند را بچشد و شاهد آن باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.