شوخی بزرگی به نام رعایت پروتکل‌ها؛ تیم کرونایی هم قرنطینه نشد!

خبرآنلاین جمعه 13 تیر 1399 - 12:51
به نظر می‌رسید مثبت شدن تست کرونای 7 عضور تیم علم و ادب شهرداری تبریز پس از بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک این دو تیم راهی قرنطینه شوند ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی‌که چند ساعت بعد از بازی تیمهای لیگ یکی آلومینیوم اراک و علم و ادب شهرداری تبریز مشخص شد ۷ بازیکن و ۱ مربی علم و ادب که ۶ نفر از آن‌ها هم در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند، به کرونا مبتلا بودند و تصور می‌شد دو تیم قرنطینه شوند، زهره هراتیان مسئول پزشکی سازمان لیگ اعلام کرده چون تعداد کرونایی‌ها به حدنصاب 25 درصد نرسیده حتی تیم علم و ادب هم قرنطینه نخواهد شد و تنها نفرات کرونایی این تیم 14 روز به قرنطینه می‌روند!

این در حالی است که پیش از این حرف‌های دیگری درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات زده می‌شد ولی با شروع دوباره بازی‌ها بسیاری از این پروتکل‌ها نقض شده و به طور کامل رعایت نمی‌شود. در حال حاضر با توجه به اینکه فوتبال ورزشی پر از برخورد است، تمامی اعضای دو تیم آلومینیوم اراک و علم و ادب تبریز ممکن است دچار ویروس کرونا باشند ولی خبری از قرنطینه کامل این دو تیم نیست.

255 41

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.