آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق محروم جاسک برگزار شد

خبرگزاری مهر جمعه 13 تیر 1399 - 13:13
بندرعباس - آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق روستائی و محروم شهرستان جاسک در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاهها در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین استان و شهرستانی، کلنگ ساخت چهار مدرسه در مناطق روستایی و محروم شهرستان جاسک به زمین زده شد.

موسی دادی زاده سرخائی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: به همت بسیج شهدای بانک سپه، انجمن خیریه جنوب ایران و خیرنیک اندیش آقای شیخ عبدالجلیل قاسمی، آئین کلنگ زنی چهار مدرسه روستایی در جاسک برگزار شد.

وی افزود: احداث مدرسه یک کلاسه شهدای بانک سپه روستای نامکن، مدرسه دوکلاسه روستای محمد آباد و دوکلاسه خیرآباد بخش گابریک و همچنین پروژه دبیرستان دختران ۶ کلاسه خیرالنسا در روستای پیوشک شهرستان جاسک از جمله این پروژه‌ها بودند.

دادی زاده اضافه کرد: با ساخت این چهار مدرسه روستاهای جاسک، تعداد پنج کلاس کانکسی جمع آوری می‌شود و ۱۱ کلاس درس ایمن به فضاهای آموزشی مناطق محروم روستایی افزوده می‌شود و تعداد ۱۴۷ دانش آموز از این فضاهای آموزشی استاندارد بهره مند می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز، گفت: این خیرین بزرگوار در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاه‌ها و در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان این اقدام ارزشمند را انجام داده اند که نشانگر دوراندیشی و شگرف اندیشی آنهاست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.