به گزارش شمال نیوز، حجتالاسلام حسن ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب بابل طی گفتوگویی از دستگیری دو عضو شورایشهر و یک کارمند شهرداری بابل خبر داد.
وی اظهار کرد: در اجرای سیاستهای ریاست قوه قضاییه و تاکید رئیس کل دادگستری استان مازندران در برخورد با مفسدان اقتصادی، پس از جمعآوری ادله از حدود ۳ ماه قبل توسط دادستانی و دادیار ویژه رسیدگی کننده به این جرایم، دو عضو شورای شهر و یکی از کارمندان شهرداری بابل به اتهام فساد مالی و دریافت رشوه، توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب بابل متذکر شد: ضمنا این پرونده متهمان دیگری دارد که در حال رسیدگی است.
این دومین باری است که شورای پنجم بابل با دستگیری اعضایش دچار حاشیه می شود.
پنج تن از اعضای شورای شهر بابل شهریور ماه سال ۹۷ بر سر پرونده ای که عنوان اصلیش مفاسد اخلاقی بود دستگیر و روانه زندان شده بودند. این پرونده در نهایت با صدور حکم مجرمیت برای تمامی آنها و تایید حکم در دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور خاتمه یافت و شورای شهر هم با ورود اعضای علی البدل به کارش ادامه داد.
جا به جایی در تعداد اعضای شورای شهر بابل بر سر پرونده قضایی سال ۹۷ به حدی زیادی بود که بابلی ها از شورایی که پس از ورود اعضای علی البدل تشکیل شده بود به عنوان " شورای ششم " یاد می کردند.