«پارسیلون» منطقه آزاد اقتصادی می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 28 آذر 1399 - 12:01
خرم‌آباد- فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه کارخانه «پارسیلون» برای احیا به منطقه آزاد اقتصادی تبدیل می‌شود، گفت: همچنین مقرر شده که کار تکمیل پروژه «برج‌های دوقلو» توسط شهرداری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر طولابی در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه «پارسیلون» خرم آباد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته احیای این کارخانه به عنوان منطقه آزاد خرم آباد در دستور کار قرار گرفته است.

وی، عنوان کرد: مصوبه مجلس نیز در این رابطه اخذ شده است.

فرماندار مرکز لرستان همچنین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک تخصصی پتروشیمی خرم آباد، بیان داشت: مقدمات این کار نیز در مرکز استان فراهم شده است.

طولابی، به پروژه احداث برج‌های «دوقلو» خرم آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه تا کنون متوقف شده بود.

وی، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مقرر شده که شهرداری باقی مانده تکمیل پروژه را بر عهده بگیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.