خدمات حضوری کتابخانه‌های عمومی یزد در مناطق نارنجی از سر گرفته شد

خبرگزاری مهر شنبه 08 خرداد 1400 - 13:18
یزدـ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: خدمات حضوری کتابخانه های عمومی یزد از امروز در مناطق نارنجی از سر گرفته شد.

رقیه دوست فاطمی‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعلام معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از صبح امروز شنبه، هشتم خرداد، کتابخانه‌های عمومی فعال در مناطق نارنجی کرونایی، خدمات خود را به صورت حضوری به اعضا و مراجعان ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: بر این اساس، از امروز کتابخانه‌های عمومی استان یزد که در مناطق نارنجی قرار دارند، بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شیوه‌های ابلاغی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، به ارائه خدمات امانت منابع می‌پردازند و تنها سالن‌های مطالعه تعطیل است.

دوست فاطمی‌ها عنوان کرد: به جز در شهرها و مناطق با سطح هشدار قرمز که کتابخانه‌های عمومی تنها به ارائه خدمات مجازی می‌پردازند، کتابخانه‌های عمومی در مناطق نارنجی، زرد و آبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ارائه خدمات حضوری به اعضا می‌پردازند.

وی یادآور شد: در حال حاضر وضعیت شهرستانهای بافق، بهاباد، تفت، اشکذر و میبد در استان یزد زرد و در شهرستانهای یزد، مهریز، خاتم، ابرکوه و اردکان نارنجی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.