انتقاد از جدی نگرفتن خطرات ویروس کرونا در جامعه

خبرگزاری مهر جمعه 13 تیر 1399 - 15:13
کرمان - نماینده ولی فقیه در استان کرمان از جدی نگرفتن خطرات ویروس کرونا در جامعه توسط برخی مسئولان و مردم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: شاهد شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور هستیم و این مسأله‌ای است که دنیا با آن درگیر است.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در ابتدای شیوع کرونا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس یکسری محدودیت‌ها از سوی مسئولان اعمال شد که مردم هم همکاری خوبی داشتند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به تلاش کادر درمانی برای مبارزه با کرونا بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر برخی مسئولان و مردم مساله مبارزه با کرونا را جدی نگرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده است، افزود: باید خطرات بیماری کووید ۱۹ را جدی گرفته و در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد و رانت خواری در جامعه گفت: ویروس فساد از کرونا خطرناک‌تر است و باید با تشکیل مثلث مبارزه با فساد این ویروس را از جامعه حذف کنیم.

علیدادی سلیمانی خواستار عزم همگانی در این زمینه شد، بیان کرد: نیاز است دستگاه قضائی در این زمینه با قدرت عمل کرده و برنامه‌هایش را ادامه دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.