گروه‌های جهادی در دفاتر مجمع نمایندگان در شهرهای قم تشکیل میشود

خبرگزاری مهر جمعه 13 تیر 1399 - 17:09
قم - رئیس مجمع نمایندگان استان قم گفت: گروه‌های جهادی برای کمک به حل مشکلات شخصی اقشار مختلف مردم و پیگیری امورات آنها تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی در مراسم راه اندازی نخستین دفتر مجمع نمایندگان قم در شهر جعفریه گفت: بر اساس تصمیم هر سه نماینده قم به منظور ارتباط سریع و آسان‌تر مردم با نمایندگان خود این دفاتر در همه شهرهای استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: از این پس یکی از نمایندگان قم عصر پنج شنبه در دفتر مجموعه یکی از شهرها حضور می‌یابد و علاوه بر ملاقات مردمی به مسائل و مشکلات بخش و روستاها رسیدگی خواهد کرد.

امیرآبادی همچنین از تشکیل گروه‌های جهادی در دفاتر مجمع نمایندگان هم خبر داد و گفت: این گروه‌ها برای کمک به حل مشکلات شخصی اقشار مختلف مردم تشکیل شده و امورات آنها را پیگیری خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: این موضوع موجب آشنایی بیشتر نمایندگان با مشکلات مردم و کم کاری‌های احتمالی مسئولان می‌شود تا بتوان با استفاده از ابزارهای نظارتی در مسیر حل آنها تلاش کرد.
 

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.