مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی ۶/۳میلیون پست در فضای مجازی در ۲۱خرداد۱۴۰۰ به رصد و بررسی پستهای شبکههای اجتماعی کاندیداها پرداخته است.
در ۲۱خرداد «هشتگ» رئیسی و همتی به ترتیب در جایگاه اول و دوم تلگرام و اینستاگرام قرار دارند.
بیشترین تولید محتوا در توییتر پس از رئیسی پیرامون «هشتگ» جلیلی بوده. وی همچنین درتلگرام و اینستاگرام در جایگاه سوم قرار دارد.
این آمارها در حالی است که تعداد ستادها و تبلیغات و سخنرانیها و مصاحبههای ابراهیم رئیسی چند برابر عبدالناصر همتی بوده که به نوعی به بودجههای ستادها نیز مرتبط است.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.