پلنگ ماده هرمزگان برای درمان راهی تهران شد

خبرآنلاین یکشنبه 30 آذر 1399 - 13:00
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پلنگ ماده‌ای که هفته گذشته در تله گیر افتاده بود، برای درمان از بندرعباس به تهران منتقل شد.

شهاب الدین منتظمی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به زخمی شدن یک پلنگ ماده در استان هرمزگان اظهار کرد: یک پلنگ ماده که سه شنبه هفته گذشته در تله گیر افتاده  بود و روز جمعه با حضور دامپزشک و نیروهای محیط زیست از استان‌های فارس و هرمزگان بیهوش و زنده گیری شد و صبح روز یکشنبه با هواپیما از استان هرمزگان به تهران منتقل شد.

 منتظمی با اشاره به اینکه این پلنگ باید تحت درمان قرار گیرد، گفت: این پلنگ ماده به دلیل آسیب دیدگی انگشتان دست چپ، نیاز به رسیدگی بیشتر دامپزشکی دارد، بنابراین برای مداوا به بیمارستان دامپزشکی انتقال داده شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد: با اعلام معاینه اولیه توسط دامپزشک، ماده پلنگ ۵ ساله بشاگردی در سلامت کامل بوده و سرم تراپی و رادیوگرافی اولیه برای مشخص شدن سلامت این حیوان انجام شده است.

۲۳۵۲۳۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.