تمام ظرفیت‌های برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 11:35
ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: باید در ادامه راه و روزهای منتهی به انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تمامی تلاش خودمان را صرف مشارکت‌بخشی و افزایش حضور در انتخابات کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرور صبح چهارشنبه در جلسه توجیهی اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ که با حضور رئیس و دبیر هیأت بازرسی استان البرز در شهر جدید هشتگرد برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همفکری همه دست‌اندرکاران، انتخاباتی شفاف و سالم در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

وی بیان کرد: اعضای هیأت بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای ما، مسائل مربوط انتخابات را رصد می‌کنند و با دقت و حساسیت وقایع مختلف قبل، حین و بعد از انتخابات را زیر نظر دارند تا شاهد تخلفی در این امر مهم در شهرستان ساوجبلاغ نباشیم.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: دغدغه امروز ما تلاش برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو است و تاکنون هم چندین نشست در قالب سلسله همایش‌های جشن حضور با مشارکت و همراهی اقشار مختلف برگزار شده است که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده است.

وی متذکر شد: باید در ادامه راه و روزهای منتهی به انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تمامی تلاش خودمان را صرف مشارکت‌بخشی و افزایش حضور در انتخابات کنیم تا شاهد درخشش نظام و در نهایت منجر به تحقق لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و افتخاری دیگر برای شهرستان همیشه سرافراز ساوجبلاغ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.