به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ مهندس عبدالله فیاض در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای سالجاری تا انتهای آبان ماه، نزدیک به ۴۱۵ هزار خدمت غیرحضوری شامل رؤیت صورتحساب، اعلام کارکرد، پرداخت آنلاین صورتحساب و تمامی خدمات ۲۲ گانه تعریف شده از سوی شرکت ملی گاز ایران به مشترکین ارائه شده است.
وی گفت: مشترکین شرکت گاز استان همدان، ۳۲ درصد از سایت پرتال، هشت درصد از تلفن گویا، ۵۶ درصد از سامانه پیامکی و چهار درصد از اپلیکیشن موبایلی استفاده کرده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر این خدمات غیرحضوری، طی این مدت بیش از ۸۲ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان ارائه شده است.
فیاض اضافه کرد: همچنین نزدیک به ۳۸۰ پیام مردمی شامل ۱۷ پیشنهاد، ۱۱۵ شکایت و ۲۴۷ درخواست از طریق سامانه CRM شرکت پاسخ داده شده که درصد بالایی از مراجعین از خدمات غیرحضوری رضایت داشته اند.
46