مجاهدت پرستاران از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 آذر 1399 - 17:29
بجنورد- معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به رشادت و از جان گذشتگی پرستاران طی دوران دفاع مقدس و مبارزه با کرونا، گفت: تلاش‌های این قشر هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده ظهر امروز در آئین تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و شهرستانی اسفراین که در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران ارزشمند ایران اسلامی با الگوبرداری از اسوه عشق و ایثار، حضرت زینب (س) در سال‌های دوران دفاع مقدس و هم اکنون نیز در مبارزه با بیماری کرونا، تابلویی بی بدیل از ایثار و فداکاری به تصویر کشیده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر جایگاه رفیع پرستاران، بیان کرد: حضور ایثارگرانه پرستاران و کادر درمانی و پزشکی در همه ایام به خصوص مبارزه با کووید ۱۹ و تلاش خستگی ناپذیر آنها برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری و پزشکی کشور افزود و این تلاش‌ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش شبانه روزی پرستاران و اشاره به سختی‌ها و محدودیت‌ها برای مراقبت از بیماران در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: تلاش‌های شبانه روزی پرستاران نقش مؤثر و اثرگذاری در تأمین سلامت جامعه دارند هر چند که ممکن است سلامت خودشان نیز به خطر بیافتد اما با الگو گرفتن از اسوه صبر و بردباری، تمام خطرات را به جان خریده و در میدان مبارزه با بیماری، برای تأمین سلامت بیماران خود در تلاش هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.