فعالیت‌های کتابخوانی یکی از بهترین راههای شناخت مخاطب است

ایرنا یکشنبه 30 آذر 1399 - 19:11
بندرعباس- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و پیشکسوت قصه گویی، لازمه موفقیت درفعالیتی مانند قصه گویی را شناخت مخاطب دانست و گفت: یکی از بهترین راههای شناخت مخاطب اجرای فعالیت کتابخوانی است.
فعالیت‌های کتابخوانی یکی از بهترین راههای شناخت مخاطب است

فرشته مجیب شامگاه یکشنبه در نشست تخصصی "شناخت بیشتر، انتخاب بهتر قصه" از سری نشست های  تخصصی انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری هرمزگان افزود: کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی فقط برای مطالعه صرف نیست؛ بلکه مربیان بابو با فعالیت های مختلف مانند قصه گویی به کودکان و نوجوانان می پردازند.
وی ادامه داد: در فعالیت کتابخوانی مربی با طرح پرسش های مختلف که در راستای محتوای کتاب است و متناسب با پاسخ های مخاطب می تواند تشخیص دهد که از بین هوش های ۹ گانه کودک در کدامیک توان بیشتری دارد.
این مدرس قصه گویی با برشمردن انواع هوش ها گفت: در قصه گویی باید ویژگی های شنونده را بشناسیم و بدون ابهام با وی سخن بگوییم.
پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان نیز گفت: پای درس عالمان حوزه قصه و قصه گویی فرصت مغتنمی است که باید مربیان نهایت استفاده را ببرند.
الهام اشرافی جاسکی مسئول انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری هرمزگان نیز گفت: این برنامه با توجه به شعار آینده ساختنی است و با هدف ترویج قصه و قصه گویی و ارتقا کیفی و اثربخشی آن، به وسیله نیازسنجیِ جامعه هدف و شناخت بیش از پیش مخاطب بر گزار شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.