قربانی: مربیگری استقلال برای مجیدی زود نبود

مشرق نیوز شنبه 14 تیر 1399 - 03:08
پیشکسوت استقلال گفت: خیلی‌ها می‌گویند هدایت استقلال برای فرهاد مجیدی زود بود اما من می‌گویم مگر مربیان جوان‌تری نسبت به او در فوتبال مربیگری نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، «پیروز قربانی» درخصوص شرایط این روزهای استقلال و انتقاد از فرهاد مجیدی اظهار داشت: در این شرایط به جای انتقاد از فرهاد مجیدی، باید به او کمک کنیم تا بتواند استقلال را به ساحل آرامش برساند.

وی افزود: استقلال با فرهاد مجیدی شروع خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا  داشت و حالا نباید به خاطر یک شکست و یا تساوی مقابل سایپا عملکرد فنی او را زیر سوال برد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند هدایت استقلال را برای مجیدی زود بود اما من می‌گویم مگر مربیان جوان تری نسبت به مجیدی در فوتبال مربیگری نمی‌کنم.

قربانی تصریح کرد: مجیدی در شرایطی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که استراماچونی از این تیم جدا شده بود و آبی‌پوشان مربی نداشتند.

وی تاکید کرد: هنوز فرصت زیادی به پایان لیگ برتر وقت باقی مانده و استقلال می‌تواند نتایج مطلوبی را کسب کند و به جایگاه مناسب برسد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال در مسیری قرار گرفته که مدیران باشگاه باید از کادر فنی حمایت کرده و این اجازه را دهند در فضایی آرام کارش را دنبال کند.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.