لیگ برتر تنیس روی میز در شرایط خاص برگزار می‌شود

صدا و سیما دوشنبه 01 دی 1399 - 11:27
دبیر کل فدراسیون تنیس روی میز از اتخاذ تمهیدات ویژه برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

پیمان حسنی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رقابت‌های لیگ برتر امسال در بخش بانوان با حضور ۶ تیم برگزار خواهد شد و از همه بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ها پیش از ورود به اردوی تمرینی لیگ تست PCR گرفته شده است.
وی گفت: با هماهنگی انجام شده همه وسایل و سالن‌های محل تمرین و مسابقات ضدعفونی شده است تا آن‌ها در جریان رقابت‌ها دچار مشکل و کرونا نشوند.
دبیرکل فدراسیون تنیس روی میز افزود: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی زمان تمرینات تیم‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که بعد از هر گروه سالن ضدعفونی شود، و تمرینات در سالن‌های مجموعه ورزشی انقلاب و شهید شیرودی دنبال می‌شود.
حسنی گفت: رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز امسال با حضور تیم‌های شهرداری شهر بابک، پادما یدک اصفهان، گلستان تجارت گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، وچان کردستان و آکادمی وفایی بابل برگزار می‌شود، سال گذشته لیگ برتر با حضور ۸ تیم برگزار شد امسال هم قرار بود مس کرمان هم جزو شرکت کنندگان باشد، اما بنا به دلایلی از این حضور انصراف دادند.
وی افزود: خوشبختانه ملی پوشان در تیم‌ها پخش شده اند و این مساله باعث بالارفتن سطح لیگ برتر تنیس روی میز بانوان و غیرقابل پیش بینی بودن نتایج بازی‌ها می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان از سوم تا نهم دی به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.