سامانه پاسخگویی۲۴ ساعته شرکت هواپیمایی کیش راه اندازی شد

ایرنا یکشنبه 06 تیر 1400 - 00:11
تهران- ایرنا- شرکت هواپیمایی کیش در راستای افزایش سطح و کیفیت خدمات رسانی و پاسخگویی و ارتباط مستمر با مسافران خود، سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته راه اندازی کرد.
سامانه پاسخگویی۲۴ ساعته شرکت هواپیمایی کیش راه اندازی شد

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از هواپیمایی کیش، این سامانه با بهره‌مندی از نیروی انسانی آموزش دیده، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تماس در میان شرکت های هواپیمایی خواهد بود.

این سامانه با شماره تماس ۴۸۶۸۱۳۰۰ برای شهروندانی تهرانی و سایر شهرهای کشور با پیش‌کد ۰۲۱-۴۸۶۸۱۳۰۰ به صورت ۲۴ ساعته حتی در زمان تعطیلات، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان و مسافران گرامی هواپیمایی کیش خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.