استقلال باید به دنبال قهرمانی حذفی باشد/مجیدی تیم را آسیایی میکند

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 07:57
پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: با صحبت‌های مجیدی موافقم و یقین دارم استقلال سهمیه آسیا را کسب می‌کند و شانس بزرگی برای قهرمانی در جام حذفی دارد که باید از ان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از شروع مجدد لیگ برتر دو بار به میدان رفت که یک شکست و یک مساوی حاصل کار شاگردان فرهاد مجیدی بود. 

در خصوص عملکرد شاگردان مجیدی، ایوب  اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان و مربی سابق تیم‌های پایه این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط تیم فعلا خوب نیست و ما امیدواریم تیم متحول شده و به شرایط ایده آلی که قبل از شیوع بیماری کرونا داشت بازگردد. 

وی بیان داشت: در بازی مقابل فولاد و سایپا آن شادابی لازم و تنوع تاکتیکی دیده نشد. البته با پتانسیلی که در تیم چه از نظر بازیکن و چه در کادر فنی سراغ داریم به بهبود شرایط بسیار امیدوار هستم.

اصغرخانی در خصوص وضعیت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: با صحبت‌های مجیدی موافق هستم و یقین دارم این تیم سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد. ضمن این که قهرمانی جام حذفی کاملا در دسترس است و به طور کلی باید کسب این جام هدف گذاری شود. 

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: سعادتمند تلاش زیادی برای بهبود شرایط باشگاه انجام داده و بستر را برای موفقیت فراهم کرده که باید از این شرایط پیش آمده نهایت استفاده برای موفقیت تیم صورت گیرد. 

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.