به گزارش برنا، یکی از مهم ترین عوامل حفظ و افزایش مشتریان، پشتیبانی و خدمات رسانی مناسب و به موقع است. از طرفی برقراری ارتباط با مشتریان از طریق تماس تلفنی شما را با نتیجه بهتری در تمام جنبه های مورد نظرتان رو به رو خواهد کرد.
اما استفاده از تلفن شما را با چالش هایی نیز درگیر می کند که از میان آن ها می توان به هزینه های بالا، منتظر ماندن مشتریان در صورت مشغول بودن خطوط و در نظر گرفتن مکانی برای قرارگیری مرکز تلفن سانترال اشاره کرد. اگر شما هم برای مدیریت پشتیبانی مشتریان خود به چالش برخورده اید، راه اندازی مرکز تلفن ابری امکانی است که با کمک تکنولوژی برای شما فراهم شده و باعث بهبود شرایط شما خواهد شد. با ما همراه باشید تا با این بستر بیشتر آشنا شوید.
هر سازمان در مرکز تماس خود به کمک کارشناسانی که به صورت تخصصی به حیطه کاری شرکت یا سازمان مرجع مسلط هستند تلاش می کند تا بر اساس نیاز مشتریان موثرترین راهکار را در اختیارشان قرار داده و کارآمدترین محصول را معرفی کند.
بسیاری از کسب و کارها با تکیه بر اینترنت و فضای مجازی، از بستر ابری برای پشتیبانی استفاده می کنند که با استفاده از فناوری های مختلف، ویژگی های مراکز لوکال یا محلی را ارائه می دهند. کارشناسانی که هماهنگی و مدیریت امور در مراکز تلفن ابری را به عهده دارند، می توانند به راحتی و بدون نیاز به تجهیزات خاص، و از راه دور امور را ساماندهی کنند.
صریح ترین پاسخ به این سوال این است که شما برای راه اندازی مرکز تلفن ابری به هیچ امکانات خاصی احتیاج ندارید! پیش از به وجود آمدن مراکز تلفن ابری، علاوه بر استخدام کارشناسان مرکز تلفن باید مکانی را برای استقرار این کارشناسان و همچنین سرورها و تجهیزات سخت افزاری مرکز تلفن در نظر می گرفتید، اما امروزه و با ایجاد بستر ابری، تنها باید مجموعه ای را انتخاب کنید که خدمات ایجاد مرکز تلفن ابری را ارائه می دهند.
در حقیقت، بعد از خرید یک خط تلفن اینترنتی و یک سرور که در مجموعه ارائه دهنده خدمات قرار می گیرد، قادر خواهید بود تا در بستر اینترنت با مشتریان شرکت خود ارتباط تلفنی برقرار کنید، پاسخگوی تمام سوالات آن ها باشید، مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید، بازخوردهای مشتریان را بررسی کنید و کیفیت کار خود را افزایش دهید.
پیش از پاسخ دادن به این سوال، باید بگوییم که بهترین کانال ارتباطی که می توانید برای تعامل با مشتریان خود ایجاد کنید برقراری تماس های تلفنی است. معمولا مشتریان علاقمند هستند تا به کامل ترین شکل و به سرعت به پاسخ سوالات خود برسند و با راه حل مشکلاتشان مواجه شوند. اما مرکز تلفن لوکال یا مرکز تلفن سانترال پاناسونیک کسب و کار شما را با چالش هایی رو به رو خواهد کرد. برای مثال اولین نکته ای که باید در مرکز تلفن لوکال به آن توجه کنید، در نظر گرفتن مکانی برای قرار دادن سرورها است. به علاوه کارشناسان مرکز تلفن نیز باید برای پاسخگویی در محلی که سرورها قرار دارند حضور داشته باشند؛ بنابراین ساعت پاسخگویی به مشتریان محدود خواهد شد. همچنین در صورت پرطرفدار بودن کسب و کار شما، ممکن است مشتریان دقایقی طولانی را در انتظار آزاد شدن خطوط تلفن شما باشند.
در عوض، مرکز تلفن ابری می تواند تمام این کمبودها را برای شما جبران کند.
باید بگوییم که پشتیبانی با استفاده از فضاهای ابری تقریبا برای اکثر شرکت ها و سازمان ها مناسب است. استارت آپ ها، فروشگاه های اینترنتی، انواع مراکز مشاوره و شرکت های خدماتی عموما از این بستر برای پیگیری و رفع مسائل و مشکلات کاربران استفاده می کنند. سازمان های بزرگتر هم با پشتیبانی از طریق تلفن سر و کار دارند، و اکثرا این امر را از طریق مراکز تلفن درون سازمانی پیگیری می کنند. با این وجود راه اندازی مرکز تلفن ابری برای این سازمان های بزرگ هم مزایای فراوانی را به دنبال خواهد داشت و باعث بهبود کیفیت خدمات آن ها خواهد شد.
راه اندازی مرکز تلفن ابری قابلیت های متفاوتی را در اختیار شما خواهد گذاشت که مدیریت خدمات را برای مجموعه شما آسان تر خواهد کرد. اما چه امکاناتی را در این فضا به دست خواهیم آورد؟
برای راه اندازی مرکز تلفن ابری به یک مجموعه متعهد احتیاج دارید که خدمات متنوعی را با بالاترین کیفیت ارائه کند و چندین مجموعه نیز در این زمینه فعالیت می کنند که هرکدام ویژگی های مخصوص خود را دارند. در میان این مجموعه ها، شرکت انارتل کاربردی ترین امکانات را در زمینه مراکز تلفن ابری به وجود آورده و می تواند شما را در راستای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید راهنمایی کند.
می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس AnarTel.com مراجعه کنید.