نصرتی: کارت‌های داور ما را دست به عصا کرد

خبرآنلاین سه شنبه 02 دی 1399 - 17:49
سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته پنجم رقابت های لیگ یک، کسب تساوی مقابل فجرسپاسی در شیراز را ارزشمند دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نصرتی بعد از برد دو بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بعد از کسب دو تساوی مقابل خیبر خرم آباد و فجرسپاسی شیراز سعی کردیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند و به لحاظ روحی روانی به آرامش برسند.

وی افزود: طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی، حریف مان را به دقت رصد کردیم. نیمه اول بازی پرفشاری را از سوی دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان مان توان زیادی را صرف کردند .

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم تحت فشار بازی با تعویض هایی که انجام دادیم به خوبی جریان بازی را در دست گرفتیم و توانستیم با استفاده بهینه از مالکیت توپ اقدام به موقعیت سازی کنیم. برای امتیاز این بازی خیلی مهم بود و بازیکنانم به خوبی در این باره توجیه بودند و از همه فرصت ها به خوبی استفاده کردند. 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای تدوام صدرنشینی می بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم ما خوب جنگید و تا ثانیه های آخر مبارزه کردیم. در کنار این باهوش بودیم و تمرکز بالا و فرصت طلبی بازیکنان مان سه امتیاز. حساس را نصیب مان کرد. ما از این بازی دستاوردهای خوبی داشتیم. برای دومین بار کلین شیت کردیم، دربی استان را بردیم و دوباره به صدر بازگشتیم

256 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.