استاندار ایلام روز قلم را تبریک گفت

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 10:52
ایلام-استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوگند خداوند به قلم، گویاترین شاهد بر قداست آن است و جایی که خداوند، به آفریده‌ای از آفریده‌های خود قسم یاد می‌کند، بشر در چه جایگاهی می‌تواند از ارج و منزلت آن سخن براند.

و چهاردهم تیرماه، روز قلم است و فرصتی مغتنم تا از نقش آفرینی‌های زیبای اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تقدیر و تشکر شود.

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد.

و امروز نقش صاحبان قلم در اوضاع و احوالات کشور بسیار خطیر و با اهمیت است. شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با دو ویروس منحوس تحریم‌های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویدادها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد. در این راستا بیان درست مطالبات مردمی و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور نیز می‌تواند بر تعادل بخشی این مسیر اثرگذار باشد.

در استان ایلام نیز به یمن وجود اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد و آگاه امروز شاهد وفاق و همدلی در امور مختلف هستیم که می‌تواند ه عنوان یک الگوی ملی در سطح کشور مطرح شود.

در پایان این روز مبارک را به همه اصحاب قلم و رسانه، نویسندگان، شعرا، روزنامه نگاران، خبرنگاران، مولفین، ناشرین، فیلمنامه نویسان، فعالان فضای مجازی و … در استان ایلام تبریک عرض می‌کنم و برای همه تلاش گران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی سلامتی توام با عزت و سربلندی مسئلت می‌کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.