تعطیلی ادارات در استان فارس صحت ندارد

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 10:52
شیراز- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص شایعه تعطیلی ادارات فارس به علت کرونا گفت: موضوع تعطیلی ادارات صحت ندارد.

عبدالرضا قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: موضوع تعطیلی ادارات اکنون مطرح نیست بلکه بر اساس برنامه ریزی هایی که در استان فارس صورت گرفته است اقدامات مقابله‌ای دیگری در خصوص کرونا در نظر است.

وی پیش‌تر به خبرنگار مهر نیز گفته بود: گروه‌های سه و چهار در صورتی که وضعیت شیوع کرونا در مرکز استان حادتر شود تعطیل خواهند شد.

قاسم پور یادآور شد: ١۴ اکیپ نظارت بر بازار در شهر شیراز فعال شده‌اند و نظارت ویژه ای بر فعالیت کسبه و صنوف دارند و در تمامی شهرستان‌های استان فارس نیز این اکیپ‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: از دو هفته قبل در شهرستان‌هایی که دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند نیز نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم در راستای کاهش آمارهای ابتلاء به کووید ١٩ اتخاذ شده است.

گفتنی است شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات به علت کرونا در استان فارس مطرح شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.