جریمه ۲۲ میلیارد ریالی برای قاچاقچیان ارز در ایلام

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 11:01
ایلام-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از جریمه ۲۲ میلیارد ریالی برای پرونده قاچاق ارز در شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته، مأمورین اداره اطلاعات مهران موفق شدند چند نفر را که قصد خارج کردن مقداری ارز به کشور عراق داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام ادامه داد: با دستگیری این افراد، تعداد ۸۳ هزار دلار و دو میلیون ۷۰۰ هزار دینار عراقی کشف و برای بررسی‌های بیشتر، این میزان ارز مکشوفه ضبط و پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی شهرستان مهران تشکیل شد.

وی افزود: متهمین این پرونده، به‌صراحت به تخلف خود در مورد قصد خروج ارز از کشور اعتراف و اذعان داشته‌اند که با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی‌کننده متهمین پرونده را به ضبط ارزهای مکشوفه و پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.