مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT ایجاد شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 03 دی 1399 - 16:48
مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ ماموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات ایجاد شد.
مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب کرد.

این مرکز در راستای ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است.

۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیت های مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط.

۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT به ویژه ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

۳- تسهیل در ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان.

۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان ارزشمند در مطالعات راهبردی مرتبط با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال.

۵- توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.