۱۵ روستای الموت غربی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

یکشنبه 10 مرداد 1400 - 09:30
قزوین- ایرنا- ۱۵ روستای الموت غربی روز یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و هیات همراه از نعمت گاز برخوردار شدند.
۱۵ روستای الموت غربی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در حاشیه طرح گازرسانی یه روستاهای الموت غربی، گفت: گازرسانی به این روستاها از سال ۹۸ با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال ِآغاز شد و امروز یک هزار و ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
اسماعیل مفرد بوشهری اظهار داشت: امروز مشعل گاز در روستاهای خسرود، دستجرد سفلی، کاکوهستان، کنگرین، بلکان، طیاندشت، پررود، ده دوشاب، امامزاده هارون، طهمورث آباد، احمدآباد، توته چال، اربدیان، کله کوب و گشنه رود روشن شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون کل الموت شرقی و غربی ۵۶ درصد تحت پوشش طرح گازرسانی هستند که تا پایان سال در ۱۳ روستای دیگر در منطقه الموت طرح گاز رسانی به اتمام خواهد رسید و این میزان به ۶۷ درصد افزایش می یابد.
این مسوول تاکید کرد: همچنین طرح گاز رسانی در منطقه طارم نیز با جدیت در حال انجام است و هم اکنون ۴۹ درصد جمعیت در این منطقه تحت پوشش هستند که با تکمیل طرح‌های نیمه تمام، این رقم به ۶۰ درصد خواهد رسید.
مفرد بوشهری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان در سال جاری تسریع در گازرسانی روستایی است و هم اکنون بیش از ۵۶۰ روستا در استان از نعمت گار برخوردار هستند.  
بخش الموت غربی به مرکزیت رازمیان در شمال شرق استان واقع شده و از توابع شهرستان قزوین به شمار می رود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.