برگزاری دوره آموزشی «استاد حرفه‌ای» در دانشگاه آزاد

یکشنبه 10 مرداد 1400 - 12:05
دوره آموزشی «استاد حرفه‌ای» جهت مهارت‌های آموزش حضوری و مجازی به اعضای هیأت علمی و اساتید حق‌التدریس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
برگزاری دوره آموزشی «استاد حرفه‌ای» در دانشگاه آزاد

به گزارش ایسنا، معاونت توانمندسازی و ساماندهی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: دوره آموزشی «استاد حرفه‌ای» مختص اعضای هیأت علمی و اساتید حق‌التدریس این دانشگاه برگزار می شود.

این دوره که از امروز 10 مردادماه 1400 آغاز شده و روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته به مدت ۸ جلسه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت پخش مستقیم در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/iau_tavanmandsazi/live برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاقمندانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند از طریق لینک http://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/1019 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.