گاز این مناطق استان تهران سه‌شنبه قطع می‌شود

خبرآنلاین شنبه 16 مرداد 1400 - 13:59
شرکت گاز استان تهران از قطعی گاز جهت انجام تعمیرات در شهرستان‌های شهریار و حسن آباد فشافویه برای روز سه شنبه (۱۹ مردادماه) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گاز استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد، گاز مشترکان ساکن در محدوده‌هایی از شهریار- اسدآباد و فردوسیه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۹، از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۵، جهت انجام تعمیرات قطع خواهد شد.

گاز این مناطق استان تهران سه‌شنبه قطع می‌شود

همچنین این شرکت طی اطلاعیه جداگانه ای از قطعی گاز مشترکان ساکن محدوده‌ای از حسن آباد فشافویه، ضلع شرقی بلوار امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان بسیج و خیابان هویزه و فرعی‌های آن در همان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۹، از ساعت ۹ تا ۱۶، جهت انجام تعمیرات نیز خبر داد.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.