بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان رومشکان احداث می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 دی 1399 - 12:41
کوهدشت- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان رومشکان احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با اشاره به دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت و پیگیری برای پروژه‌های درمانی شهرستان کوهدشت و رومشکان، اظهار داشت: در این دیدار مقرر شد که در رومشکان یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی احداث شود.

وی، عنوان کرد: بر این اساس، فرآیند اجرایی این بیمارستان آغاز و پس از مواقت اصولی موضوع برای تخصیص بودجه و اعتبار لازم از سوی وزیر بهداشت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به زودی ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین در این دیدار در خصوص تسریع در اختصاص دستگاه‌های «سی تی اسکن» و «ام آر آی» بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت تاکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.