احیای ۵ واحد صنعتی راکد در استان سمنان

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 12:26
سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت سمنان بابیان اینکه در سه‌ماهه ابتدای سال جاری پنج واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند، گفت: رفع موانع موجود در مسیر تولید رویکرد این سازمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه احیای واحدهای راکد و افزایش میزان صادرات در استان از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد در سال جاری است، اظهار داشت: در سه‌ماهه نخست سال جاری پنج واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: این در حالی است که طی سال گذشته نیز ۳۰ واحد راکد با بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در مسیر تولید و فعالیت آن‌ها احیا شدند و شمار واحدهای احیاشده در استان به ۳۵ واحد رسید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان رونق تولیدات داخلی و مدیریت واردات کالا را از دیگر رویکردهای مهم این سازمان برشمرد و گفت: با احیای واحدهای تولیدی غیرفعال گامی مؤثر در راستای بهبود فضای کسب‌وکار در استان برداشته می‌شود.

تشنه دل با اشاره به چالش‌های موجود در واحدهای تولیدی استان سمنان بیان کرد: آسیب‌شناسی و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در استان برای رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.