آبی پوشان خواهان لغو سفر استقلال به جم

مشرق نیوز شنبه 14 تیر 1399 - 12:50
بیش از نیمی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با کادر فنی خواستار عدم سفر تیم به جم برای دیدار با پارس جنوبی شدند.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال استقلال گذشته تست کرونا دادند و در نتایج آزمایش‌ها جواب تست 4 بازیکن مثبت اعلام شد. این اتفاق باعث شد بیش از نیمی از بازیکنان در گفت‌وگو با کادر فنی بخواهند با توجه به شرایطی که پیش آمده تیم برای دیدار با پارس جنوبی به جم سفر نکند.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای کدام بازیکنان استقلال مثبت شد؟

این در حالی است که فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به همراه کادر پزشکی در جلسه با احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه شرکت کردند تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

استقلال به غیر از بازیکنان مبتلا به کرونا، نفراتی چون ارسلان مطهری، سیاوش یزدانی و شیخ دیاباته را در اختیار نخواهد داشت.

دیدار پارس جنوبی و استقلال قرار است ساعت 20.30 فردا برگزار شود.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.