آیا کرونا باعث سکوت مجیدی شد

صدا و سیما شنبه 14 تیر 1399 - 13:41
سرمربی استقلال درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنانش سکوت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما صبح امروز (شنبه) خبری منتشر شد؛ مبنی بر مثبت اعلام شدن تست کرونای ۸ بازیکن استقلال در آستانه بازی مقابل پارس جنوبی جم که به همین علت فرهاد مجیدی، سعید رمضانی، دکتر ستوده، دکتر نوروزی و دکتر ناجی مسئول مرکز تشخیص کرونای بیمارستان مسیح دانشوری جلسه‌ای را در محل باشگاه استقلال برگزار کردند.

فرهاد مجیدی در پایان جلسه در جمع خبرنگاران گفت: صحبتی درباره این اتفاق ندارم و بهتر است در این مورد از دکتر نوروزی سوال کنید!
در ادامه وقتی خبرنگاران با پزشک تیم استقلال یعنی دکتر ستوده مواجه شدند او نیز در پاسخ به خبرنگاران گفت: فعلاً نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را اعلام کنیم و اجازه بدهید پس از بررسی‌های نهایی از طریق باشگاه استقلال همه موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.