رفاه پرسنل مجموعه مدیریت شهری در لیست اولویت‌ها باشد

خبرآنلاین دوشنبه 08 شهریور 1400 - 11:38
نایب رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد که مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای برای رفاه پرسنل در نظر بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «علیرضا رحیمی» در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی میلاد، ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های انجام شده در جهت رفاه پرسنل مجموعه شهرداری کرج گفت: موضوعات رفاهی پرسنل مجنوعه مدیریت شهری جزء اولویت‌ها باشد و مسئولین این امر می بایست به جای برنامه ریزی برای تغییر در کاربرد فضاهای فرهنگی، به توسعه فضاهای  تفریحی مشهد و نشتارود و یا ایجاد مراکز جدید در برخی شهرهای کشور بپردازد.

رحیمی بیان کرد: شورای اسلامی شهر کرج به عنوان حامی و تسهیلگر و شهردار به عنوان متولی این امر، می‌بایست نگاه ویژه‌ای به رفاه پرسنل و خانواده‌های آنان داشته باشند تا کارگران شریف و کارمندان مجموعه بتوانند با ساده ترین راه ممکن از فضاهای موجود استفاده نمایند.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.