۱۵ پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان افتتاح یا آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 08 شهریور 1400 - 13:51
بوشهر- در آئینی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار بوشهر، ۱۵ پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دشتستان ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: امروز ۱۵ پروژه عمرانی به نمایندگی از ۱۲۰ پروژه هفته دولت در دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فتح‌الله نوروزی بیان کرد: در هفته دولت امسال در دشتستان ۱۲۰ پروژه با ۷۴۱ میلیارد تومان داریم که ۸۰ پروژه با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۴۰ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با دستور استاندار بوشهر، ۱۵ پروژه عمرانی با ۲۷۳ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز شد که شامل ۱۰ پروژه به ارزش ۱۸۹ میلیارد تومان افتتاح و پنج پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عمده پروژه‌های هفته دولت در دشتستان شامل اجرای سیستم آبیاری نوین در سعدآباد و شبانکاره، پروژه‌های مخابراتی شهری و روستایی، تقاطع غیر همسطح آب‌پخش، بهسازی ورودی شهر سعدآباد و ایمن سازی محور دالکی به کنارتخته و … است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.