"مریم روحی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با گذشت پنج روز از برگزاری این کمپین رقابتی، هیات ورزشهای همگانی همدان توانسته رتبه اول را کسب کند.
وی بیان کرد: رقابت فشرده بین استانهای مختلف کشور در این کمپین اجرایی توسط فدراسیون ورزشهای همگانی است و همدان همچون روزهای گذشته پرفروغ ظاهر شده است.
روحی اضافه کرد: در این کمپین که تا پایان شهریور و به مدت ۱۰ روز برگزار میشود، هیاتهای استانی، انجمن، کمیته و گروههای کشوری مستقل از هم برای آگاهی بخشی به رقابت میپردازند.
وی بیان کرد: برای این کمپین، فعالیتهای مجازی عکس روز، پادکست، ویدئوکلیپ، پوستر، بروشور، اینفوگرافی، موشن گرافی، معرفی سفیر، لایو اینستاگرامی، حضور در برنامه رادیویی و برنامه تلویزیونی تعریف شده که با توجه به شعار روز باید محتوای فعالیت روز آماده شود.
روحی خاطرنشان کرد: فعالیتهای کمپین در بستر اینستاگرام وابسته به هیاتهای ورزش همگانی، انجمن، کمیته یا گروه خواهد بود. برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز در سطح استانی و ملی قابل قبول است و برای ارتباط متقابل ستاد اجرایی و هیاتها، انجمن، کمیته و گروهها باید نماینده مسوول کمپین از طرف آنها معروف شود تا با ناظرین معرفی شده فدراسیون برای گزارش کار در ارتباط باشند.
سرپرست هیات ورزشهای همگانی همدان یادآور شد: ورزش در کرونا، ورزش و کودکان، ورزش و زنان، ورزش و سالمندان، ورزش و بیماریها، ورزش و مشاغل، ورزش و تغذیه، ورزش و سلامت روان، ورزش و معلولان و همه جا با ورزش گاه شمار این کمپین است.
روحی بیان کرد: گرفتن عکس موبایلی متناسب با شعار روز در اینستاگرام، سخنرانیهای کوتاه حداقل یک دقیقهای درباره شعار روز در قالب فایل صوتی در اینستاگرام، تهیه محتوای مناسب شعار روز در قالب ویدئوی حداقل یک دقیقهای، طراحی پوستر متناسب با شعار روز، انتشار کتابچه مجازی چند صفحهای، تلفیق اطلاعات و عناصر جذاب گرافیکی، تهیه ویدیوهای مونشن گرافی، معرفی سفیری که پیام کمپین را به جامعه مورد نظر برساند به همراه لایو اینستاگرامی به صورت زنده درباره شعار روز، حضور در برنامه رادیوئی و تلویزیونی باید در این کمپین از سوی هیات ورزشهای همگانی اجرایی شود.