افتتاح یک پایگاه اورژانس جاده ای در شهرستان لنده

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 29 شهریور 1400 - 15:16
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح اورژانس ۱۱۵جاده ای قیام در شهرستان لنده خبرداد.

جهانبخش وحدت نژاد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: تقویت اورژانس پیش بیمارستانی و ساخت پایگاه های اورژانس ۱۱۵ با توجه به حادثه خیز بودن استان بسیار حائز اهمیت بوده، لذا طبق طرح ششم توسعه کشوری در خصوص راه اندازی و افتتاح پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور،  پایگاه اورژانس جاده ای قیام آل طیب افتتاح گردید. 

وی افزود: ارتقای خدمات و فوریت های پیش بیمارستانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر آمار مرگ و میر از اهداف اصلی راه اندازی این پایگاه است.

به گزارش ایسنا، وحدت نژاد بیان کرد: شهرستان لنده با جمعیتی  بالغ بر ۲۳ هزار نفر، با افتتاح این پایگاه دارای دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.