بستری ۴۶۵ بیمار کرونایی در گلستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 08 دی 1399 - 08:43
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۴۶۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۴۶۵ بیمار کرونایی در گلستان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۹ بیمار در آی سی یو و ۳۸ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی از فوت ۹ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: با رعایت پروتکل‌ها از سوی اصناف و مردم، شرایط به حالت پایدار رسیده اما اگر مردم رعایت نکنند دوباره به حالت قبل بر می‌گردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: هم اکنون ۹ شهرستان استان در حالت زرد قرار داشته و پنج شهرستان نارنجی هستند و وضعیت شهرستان بندرگز شکننده است.

فاضل اضافه کرد: محدودیت‌های تردد در شهرهای نارنجی اعمال شده و امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم شاهد پیک مجدد در زمستان نباشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.