افزایش ۲ برابری بستریان مبتلا به کرونا در خراسان شمالی

خبرگزاری مهر شنبه 14 تیر 1399 - 16:25
بجنورد_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آمار تعداد بیماران بستری شده در خراسان شمالی از ۳۱ خرداد تا کنون ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر سیداحمد هاشمی ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: پیک اول شیوع کرونا را در خراسان شمالی گذراندیم و به یک شرایط ثابت رسیدیم اما عدم تمکین مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی منجر به افزایش آمار شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌ها تصریح کرد: شهرستان فاروج با توجه به قرارگیری در مسیر عبوری با خراسان رضوی و ترددهای گسترده در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

وی افزود: شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و جاجرم در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی به وضعیت قرمز خواهند رسید.

هاشمی ادامه داد: شهرستان‌های اسفراین، گرمه و راز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها گفت: آمار تعداد بیماران بستری شده در خراسان شمالی از ۳۱ خرداد تاکنون ۲ برابر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.