۷ نفر در حادثه ترافیکی باغ بهادران مصدوم شدند

خبرگزاری مهر جمعه 02 مهر 1400 - 21:44
اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت هشت نفر در دو حادثه مهم عصر امروز در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه غرق شدگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در استخر باغ در زیار اتفاق افتاده است، ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه یک دستگاه آمبولانس اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه پسر بچه ۱.۵ ساله در این حادثه مصدوم شد، ادامه داد: مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ احیا شد و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و ابتدا به بیمارستان فارابی منتقل و سپس با همراهی تکنسین بیهوشی بیمارستان فارابی به بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان منتقل شد.

وی همچنین به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این حادثه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با اشاره به اینکه در این حادثه سمند و پژو در محور باغ بهادران از سمت اصفهان رخ داده است، تصریح کرد: برای این حادثه دو دستگاه آمبولانس اعزام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، ابراز داشت: این حادثه هفت مصدوم شامل دو مرد، دو زن و سه کودک داشت که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.