شهرستان بهمئی با بحران آب روبرو است

خبرگزاری مهر جمعه 09 مهر 1400 - 20:57
یاسوج- نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام و بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بهمئی با بحران آب روبرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد موحد شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مردم استان در همه زمان‌ها افتخار و شرف و جهاد و دفاع و شهامت و شهادت داشتند و هر جایی نظام نیاز داشت تمام قد ایستادند و این مردم قطعاً انتظارات به حقی از دولت مردمی دارند.

وی با بیان اینکه همه امیدها به سوی دولت است، گفت: با همه خدمات نظام اسلامی شهرستان‌های ما در حوزه تأمین آب معضل اساسی دارند.

موحد تصریح کرد: دیشموک از مناطقی در استان است که با آسیب اجتماعی خودکشی زنان روبرو است و باید در این راستا چاره‌ای اندیشیده شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.